Minserniczki z rabarbarem i ciastkami Oreo na I. URODZINY DOMOWYCH FRYKASÓW

By Joanna Genderka - 18:43

Minął już rok od czasu zamieszczenia na blogu pierwszego posta. I w sumie, bardzo cieszę się, że Domowe Frykasy powstały i mam zamiar nadal kontynuować ich prowadzenie.  By uczcić tę okazję, postanowiłam upiec coś pysznego i uroczego. Trafiło na miniserniczki z wyczekiwanym przez całą zimę rabarbarem i czarnymi jak smoła, bardzo modnymi ostatnimi czasy, ciastkami Oreo. Przepis jest naprawdę ekspresowy, przygotowanie tego wypieku zajmuje góra 10 minut i jest banalnie proste, co sobie chwalę- ostatnio nie mam czasu ani sił na długie przesiadywanie w kuchni. Wypróbowanie bardziej skomplikowanych przepisów i dopieszczenie bloga zostawiam , jak wiele rzeczy zresztą, na "po maturze". Na szczęście, to już niebawem.



Składniki (na 18 sztuk):
  • 18 ciastek Oreo
  • 1 kg sera potrójnie mielonego
  • 1 szklanka cukru pudru trzcinowego (można zastąpić zwykłym białym)
  • 2 jajka
  • 2 łyżki waniliowego proszku budyniowego
  • 1 łyżka cukru waniliowego
  • 3 łyżki konfitury malinowej
  • 2 łodygi rabarbaru, pokrojone na mniejsze kawałki (rabarbaru nie obierać)
Wykonanie:
  1. W misce umieścić ser, cukier, jaja, proszek budyniowy i cukier waniliowy. Całość zmiksować krótko, tylko do połączenia składników. Rabarbar wymieszać z konfiturą.
  2. Na dno każdej papilotki położyć 1 ciastko Oreo, na to wyłożyć masę serową (papilotka powinna być zapełniona do 3/4 wysokości). Wierzch przykryć łyżką mieszanki z rabarbarem.
  3. Serniczki piec w 165 stopniach przez około 35 minut. Ostudzić i schłodzić w lodówce min. 2 h.
Smacznego!




  • udostępnij:

może ci się spodobać

6 komentarze

  1. paterka z Ikei rządzi!:)
    mam identyczną:)) spisuje się świetnie, a jak wygląda!
    ps: dziękuję Ci za dodanie tego pysznego przepisu do mojej akcji rabarbarowej.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps: no i zapomniałam o życzeniach.. wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzinek bloga! Mnie czekają 5te w tym roku, oj ale ten czas szybko leci..
    :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji rocznicy :)
    A serniczki podobają mi się wyjątkowo, oreo i rabarbar to ciekawy, oryginalny duet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wybacz że spóźnione ale gratulacje z powodu rocznicy!!!!
    Twój blog bardzo mi się podoba dlatego nominowałam cię do Liebster Award !! więcej o tej grze dowiesz się na moim blogu: ciasteczkalexio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń