KOKTAJL ZE SZPINAKU, AWOKADO I BRZOSKWINI

By Joanna Genderka - 09:06


Pięknie zielony koktajl, który nie jest jedynie źródłem wielu witamin i minerałów, ale również (a może przede wszystkim) bardzo smaczną alternatywą dla zwykłej sałatki. Moje ukochane awokado sprawia, że koktajl ma bajecznie kremową konsystencję.




Składniki:
  • 1/2 awokado
  • szczodra garść szpinaku
  • brzoskwinia
  • 1 szklanka jogurtu naturalnego
  • łyżeczka miodu
  • garść poziomek
Wykonanie:
  1. Wszystko, oprócz poziomek, zmiksować blenderem na gładką masę, przelać do szklanki i posypać poziomkami.
Smacznego!


  • udostępnij:

może ci się spodobać

5 komentarze

  1. Jaki ma obłędny kolor ♥ Można się zakochać! W smaku zapewne też ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wypiłabym bez chwili zastanowienia, pewnie dlatego, że zielony to mój ulubiony kolor :) choć awokado nigdy nie próbowałam to myślę, że taki koktajl by mi posmakował i byłby dobrym pomysłem na zaprzyjaźnienie się z tym owocem :)

    odpowiedziałam już u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. intrygujący. ale pewnie i smakowity.
    sycący - świetnie zastąpi drugie śniadanie albo podwieczorek :]

    OdpowiedzUsuń
  4. fuuuuj:) ale jednak wypróbuję:) uwielbiam i awokado, i brzoskwinię. co do szpinaku... hmmm. ale wypróbuję, intrygująco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam ostatnio bardzo dużo owoców, muszę pomyśleć nad jakimś koktajlem. Ten Twój ma świetny kolor.

    OdpowiedzUsuń