MROŻONY TORT BEZOWO-CYTRYNOWY NA 21. URODZINY

By Joanna Genderka - 10:03


Jeśli chodzi o mój tort urodzinowy, w tym roku postawiłam na bezę, mrożoną bezę. Z niesamowitym kremem na bazie lemon curd. Tort ten po raz pierwszy przygotowałam z przyjaciółką, na 30. urodziny jej chłopaka, który jest bezglutenowcem. Nie było mi dane spróbować tej łakoci po zmrożeniu, ale wyskrobując z Hanią resztki kremu postanowiłam, że przyrządzę go również na moje święto.

Przepis zaczęrpnęłam z zaufanych Moich Wypieków, znajdziecie go o tu.


  • udostępnij:

może ci się spodobać

4 komentarze

  1. Dobry pomysl na wykorzystanie nadmiarowych balek...
    A takowych u mnie zawsze dostatek...
    I mozna zrobic wczesniej i miec pod reka na wypadek naglej slodkiej potrzeby!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze życzenia :)
    Ciacho wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, tort wygląda super, czym jest polany z wierzchu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tort, Nawet nie wiesz jak bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń